The Greatest Guide To کارشناسی سیار خودرو

Wiki Article

کارشناسی خودرو در محل به صورت تضمینی، کارشناسی رنگ و کارشناسی فنی انواع خودروهای ایرانی و خارجی با ارائه گزارش کارشناسی معتبر

خدمات تامین خودرو آزمون کارشناسی خودرو در محل آموزش کارشناسی خودرو کارشناسی رنگ خودرو کارشناسی فنی خودرو پولیش و سرامیک خودرو کاور و بادی فنس خودرو نصب شیشه دودی صفرشویی خودرو سفیر تامین خودرو دسترسی سریع

کاور و بادی فنس خودرو پولیش و سرامیک خودرو نصب شیشه دودی خودرو صفرشویی خودرو سفیر تامین خودرو ریمپ به زودی

در کارشناسی رنگ و بدنه، مواردی مانند رنگ‌شدگی، تعویض قطعات، آبرنگ، خط‌وخش، فرورفتگی، قلم‌گیری، آسیب‌دیدگی شاسی و سینی را بررسی می‌کنیم. این کارشناسی با تجهیزات به‌روز و کامل انجام می‌شود.

البته اگر می‌خواهید به صورت سیار این کار را انجام دهید، توجه داشته باشید که نیاز به مهارت بالاتری می‌باشد زیرا ممکن است در بسیاری مواقع شرایط لازم مانند نور کافی برای انجام کارشناسی مناسب مهیا نباشد.

بهترین زمان برای کارشناسی خودرو، در ساعات روز است که جزئیات خودرو به خوبی برای کارشناس قابل روئیت باشد.

تشخیص رنگ و بررسی وضعیت شاسی ماشین از مهم ترین قسمت های کارشناسی خودرو است. در

کارشناسان سیار می توانند برای کارشناسی به خانه یا محل کار شما بیایند. بسیاری از کارشناسان همچنین می توانند در مدت کوتاهی به جاییکه وسیله نقلیه شما حضور دارد بیایند و کار را به سرعت و با قیمت مناسب به اتمام برسانند.

کارشناسان ما قسمت های مختلف خودرو مثل : قطعات تعویض شده ، بررسی کردن شاسی ها و بررسی اتاق خودرو را مورد بررسی قرار می دهند.

این مرحله قطعات بدنه که تعویض شده اند و قسمت های رنگ شده خودرو مشخص خواهد شد.

اما در برخی موارد برای اکثر ما امکان مراجعه به این مراکز مقدور نمی باشد. در نتیجه بهترین گزینه در این مواقع دعوت کارشناس به محل می باشد.

اگر به عنوان متخصص یا تعمیرکار فعالیت دارید، برای پیوستن به متخصصین استاده وارد لینک بالا شوید.

کارشناس خبره و کارشناس سیار ماشین چیره دست با لمس خودرو ترمیم شدن یا نشدن آن را تشخیص می‌دهد.

خراب نبودن باتری شرط مهمی است البته اگر تعویض شده باشد باید مراقب باشید.

Report this wiki page